Dagens gode gjerning





Bløt som jeg er syns jeg synd på ca. annenhver Mexicaner. På de store supermarkedene leiter jeg alltid frebrilsk etter den personen som ser mest stakkerslig og søt ut for å tipse de muy bien etter de har pakket varene våres i poser. Men i dag tok det kaken altså. Helene og Maren skulle inn på et kjøpesenter for å handle noen småting, og jeg orket ikke være med så jeg ventet i trappen. Da fikk jeg øye på den søteste, minste gamle mannen i universet som satt på en liten krakk ved siden av boden sin innpå senteret. Han sovenet hele tiden fordi det ikke var noen kunder der, og hver gang noen kjørte forbi med en handlevong svatt han til, søta. Dette synet gjordet vondt i hjerteroten så jeg måtte selvfølgelig kjøpe noe av han. Endte opp med dette overraskende fine armbådet og tipset han tilsvarende prisen, ofc. Han ble sååå glad! Flink jente Sy...


Okei, moving on:

I dag skal vi ha togaparty/vors! Vi har vært å hamstret inn hvitt stoff, gulltråder, plukket palmeish blader og grønne greske guder. Dette blir sååå bra!



Morgan er klar!

Sist torsdag når vi var ute etter vår mexicanske aften ble Maren og jeg kjent med Djene og eieren på en av de feteste klubbene i området, og har herfra og ut resten av oppholdet skaffet oss gratis inngang og ubegrenset gratis drikke hele kvelden. økonomiske moi. Så dette skal vi selvfølgelig melke for alt det er verdt i kveld.



Kunne spart seg å skrive nummeret sitt da. plis. we are using u <3

Kommentarer
Postat av: ingrid

hahaha! Hvem der nede er det dere ikke bruker? lol

2011-09-11 @ 17:25:53
Postat av: Synnøve

hehehehe, nei si det! må jo komme oss fram i verden

2011-09-13 @ 15:15:42
Postat av: Johanna

Hej hej! :)



Haft en bra tisdag hittills?



Kram Johanna

2011-09-13 @ 16:44:55
URL: http://joohannasmode.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt:D!

2011-09-13 @ 18:14:01
URL: http://vafanheterjag.blogg.se/
Postat av: Synnøve

Hei Johanna :-) Hatt en kjempefin dag jeg. Lever livet i Mexico! Enn du?

2011-09-13 @ 22:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0