The key girls

hehe, ja. På lørdag gikk det litt skeis for samtlige når vi var ute, og for å gjøre en klein historie kort: meg og Maren endte opp pengeløs, aleine og frustrert over situasjonen på en fortauskant midt i bargaten. Gudene vet hvor pengene ble av, men da vi omsider hadde bestemt oss for å komme oss hjemover hadde pengene forsvunnet fra vesken (vi er jo tross alt i Mexico).. Så mens jeg bestemte meg for å sitte meg ned på fortauskanten og hate livet/ta det litt med ro og gjøre de 11 pesosene vi hadde til 50, forsvant Maren inn på en random klubb for finne noen kjente som kunne gi oss litt penger - haha! Like før jeg hadde gitt opp livet aleine der jeg satt kom Maren ut igjen - uten penger. KRISE! ´ Midt oppi denne uskyldige situasjonen kom heldigvis dykkerinstruktøren vår forbi, så vår nød og tilbydde seg å kjøre oss hjem. Deilig å slippe unna x-antall av de senarioene jeg hadde produsert i hodet mitt de 10 minuttene jeg satt aleine på gaten!

Tilbake til overskriften. Fra nå av går jeg og Maren under navnet "Key girls" av instruktøren vår fordi vi ikke klarte å treffe nøkkelhullet i porten vår etter han hadde sluppet oss av utenfor leilighetene... Kjekt å stille på kurs-middag dagene etterpå for å si det sånn..

Oja, du lurer på hvor det ble av Helene denne natten? Hun forsvant hun, etterlot sine to venninner uten en peso og hadde walk-of-shame gjennom leiligheten klokken 11 morgenen etter. Heia.



Spiste forresten på tidenes mest lokale "restaurant" noen sinne! Kan ikke si all den mexicanske maten falt helt i smak, spesielt ikke når kjøkkenet deres aleine bestod av en forvokst mikrobølgeovn. Sjekk glassene da? hehehe.



Typ all maten ble servert i slike panner. I 10 forskjellige farger såklart.



Her får key-girlsa litt kjeft/visdomsord fra dykkerinstruktøren vår Jorge






Gruppebilde av alle på kurset! hipp hipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0