Hey hey hallå

Siden jeg om 3 uker reiser til Mexico med to venninner tenkte jeg tiden var inne for å legge selvrespekten på hylla og opprette en blogg! Dette er en fin ting å se tilbake på, men også en fin ting for dem der hjemme å følge med på mens jeg er ute å reiser.
Hvorfor jeg har valgt en svensk nettside og ikke en norsk lurer du på? Vel, da jeg er under gjennomsnittlig teknisk og svenskene er kjent for å være dum, tenkte jeg at til og med jeg måtte beherske denne plattformen. and quess what? mye enklere å finne ut av enn den norske fjortis-portalen blogg.no. Bare sjekk ut designet!!! Laget på seriøst 5 sek. Heiiiaa
Himmelsk!
Playa del Carmen, Mexico - HIMMELSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0